Monday, January 2, 2012

Hey i'm back!

Hello all!
I hope you had a merry and bright holiday! Mine was great, I took a little break from the world leaving computer & wacom at home and turning off my cellphone..and it felt good! I enjoyed spending sone times with my family in the Alps. Now I am back for more work, drawing and other creative experiences... This is my first blog post from my new Applebaby, my iPad...hope it works!


Salut à tous! 
J'espère que vous avez tous passé de bones fêtes de fin d'annee! Pour ma part, je suis partie quelques temps dans les Alpes avec ma famille, en laissant derrière moi ordi et wacom et éteignant mon téléphone.. Ce petit break m'a fait beaucoup de bien. Je suis rechargée à block pour cette nouvelle année! Voice mon premier post en direct de mon iPad, j'espere que ca va fonctionner! @+



& voici l'illustration réalisée pour le Calendrier de l'avent de la Fashion Week Illustrée! 




No comments: