Sunday, August 28, 2011

Neon



A quick sketch i made while waiting for my files to upload (i had a VERY bad internet connection last week, that made me realize how much i NEED it!) It's very much inspired of the picture from Anthropologie (one of my fav' US store, in case you would not already have understood...)
Also, i realized that for a girl who liked to claim that she doesn't like Pink, i use it quite often...hehe


Un petit croquis fait en attendant que mes pieces jointes veuillent bien se charger...J'ai eu une tres mauvaise conection internet (voir inexistante) la semaine derniere (merci SFR! =/ )
Ce dessin est inspiré d'un des emails d'Anthropologie (un de mes magasins preferé aux US) .
J'ai aussi réalisé que j'utilise souvent du rose, logique pour une fille qui dit ne pas aimer cette couleur.....(non moi non plus je ne me comprends pas toujours..)

No comments: